Jak na networkingové akci navázat rozhovor
Navázání konverzace s lidmi, které neznáte, je často pro nás obtížné. S tímto jednoduchým návodem to ale zvládnete hravě. Existují dvě velmi jednoduché, praktické a funkční rady.
-
Na workshopech a seminářích to můžou být otázky spojené s obsahem, lektorem, nebo jaké mají i jiní zkušeností s tímto druhem workshopu.
-
Na večírcích to může být hovor o prostorách, hostiteli, rautu, programu, atd.
-
Na obchodních jednáních to může být hovor o prostorách, parkování, cestě, obchodním dni, a hlavně o jeho podnikatelských aktivitách.
Připravte si do zásoby pár otázek, které můžete ve chvíli ticha položit. Nepříjemné situace, kdy se
rozhostí ticho, je nejlepší zachránit otázkou, která je otevřená a souvisí
s danou situací. Nejlépe ještě vyjádří váš zájem o daného člověka. Otázky
si připravte v klidu před schůzkou, vymýšlet něco, když už je “ticho” je
pozdě.
Kamila Zárychtová
Je ředitelkou projektu podnikatelských klubů Business for Breakfast, který v roce 2009 v České republice založila.
Business for Breakfast je nový marketingový nástroj, který vám pomůže udržet váš okruh kontaktů aktivní, propagovat byznys na osobní úrovni a získávat kontakty na nové zakázky prostřednictvím doporučení. Více informací na www.bforb.cz
Poslední zprávy z rubriky Okénko pro podnikatele:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz