Světový marketing a reklama na PIAF
Změnili jsme se. Místo dopisů posíláme e-maily, místo rodinných alb si prohlížíme tablety, místo novin čteme portály. Místo vysedávání po hospodách vysedáváme u facebooku a místo běhání po obchodech nakupujeme v e-shopech. Co udělala digitální revoluce s námi – také o tom bude konference o marketingu a komunikaci PIAF. Během dvou dnů můžete nahlédnout do budoucnosti se společností Google a Facebook, naučit se skloubit tradiční marketing s digitálním, dozvědět se, jak funguje obchodní model, v němž do reklamy nedáte ani korunu, pokud nevyděláte. Uvidíte nejlepší přístupy k reklamě v místě prodeje v Evropě i v ČR a dozvíte se, co jsou to vyhořelé značky.
Poslední zprávy z rubriky Podnikání:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Okénko nemovitosti
Jan Dvořák, Salutem Fund
?
Okénko pro podnikatele
Jitka Weiss, SNAIL TRAVEL INTERNATIONAL a.s.