Nové možnosti placení v internetových obchodech
Nové možnosti placení v internetových obchodech
Rostoucí popularita on-line nakupování nutí každého obchodníka zabývat se digitálním světem a souvisejícími inovacemi. Není tomu tak dávno, kdy se lidé začali učit platit přes internet. Současným trendem je, že zákazníci upřednostňují v souvislosti s výběrem zboží, placením nebo doručením zásilky pohodlí a rychlost, kterou jim nakupování na internetu přináší.
Jednou z globálních novinek je moderní platební služba MasterPass od společnosti MasterCard. Nakupujícím výrazně usnadňuje platbu i celý nákup. Co to znamená v praxi? Držitelé platebních karet MasterCard mohou platit pomocí svého smartphonu či tabletu, ve kterém si instalují aplikaci MasterPass peněženky, v níž si registrují své platební karty a uvedou doručovací adresy, kam případně nejčastěji požadují doručit nakupované zboží. Tyto údaje jsou bezpečně uloženy u MasterCardem certifikovaného provozovatele vybrané peněženky, který musí splňovat velice přísná bezpečnostní pravidla. Při následných nákupech v internetových obchodech akceptujících MasterPass uživatel potvrdí platbu ve svojí aplikaci peněženky, kam je přesměrován. Zde jednoduše označí kartu, kterou chce platit, a případně vybere adresu, na kterou chce zboží doručit. Zákazník tak nemusí řešit nepohodlné přepisování údajů karty nebo se obávat o bezpečnost svěřených údajů o kartě, protože údaje jsou předány certifikovaným systémem peněženky MasterPass přímo do systému zpracovávajícího platby kartou a obchodníkovi je zaslána jen informace o výsledku platby.
Počet obchodníků podporujících službu MasterPass neustále roste a během roku 2015 se očekává pokrytí takřka všech obchodů v České republice. Češi jsou velmi inovativní a nových možností začínají rychle využívat. MasterPass je přesvědčil jednoduchostí, rychlostí i pohodlím. Nakupování na internetu je na rozdíl od běžného v obchodě mnohdy zatíženo administrativou v podobě vyplňování kontaktních, fakturačních a platebních údajů, což leckdy zabere několik minut. MasterPass eliminuje počet kroků, jež je nutné splnit k úspěšnému dokončení nákupu. Tím, že jsou potřebné údaje zadány jen při registraci, stačí při následně prováděných nákupech transakci autorizovat jedním kliknutím nebo dotykem. Navíc díky tomu, že se v e-shopu nezadává číslo karty, uživatelé také oceňují bezpečí. Služba MasterPass využívá několika úrovní ochrany, kterou kontroluje pomocí osvědčených certifikačních procesů. Službu lze začlenit do e-shopu buď přímou implementací služby do nákupního košíku, nebo integrací prostřednictvím platební brány GP Webpay společnosti Global Payments.
Miroslav Lukeš, generální ředitel MasterCard Europe pro ČR, SR a Rakousko
Více informací na: www.mastercard.com
Poslední zprávy z rubriky Internet a telefony:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Okénko finanční rady
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Fixace cen energií: Jak mít jistotu a ušetřit v nejistých časech
Richard Bechník, Swiss Life Select
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Distribuční sazba nebo poplatek za jistič. Co všechno ovlivňuje cenu elektřiny?
Petr Holub, MojeNebankovka
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
Financování vašeho vzdělávání: Přehled možností financování rekvalifikačních kurzů
Iva Grácová, Bezvafinance
Marek Pokorný, Portu