(Kurzy.cz)
Německo - spotřebitelský sentiment GfK v březnu asi poroste
Podle odhadů německé výzkumné společnosti GfK index výhledu spotřebitelské důvěry poroste na cca 9,5 bodu oproti únorovým 9,4 bodu. Trh počítá s úrovní 9,3 bodu.
Hlavním důvodem pro růst důvěry by měla být excelentní kondice německého pracovního trhu a pouze malý vliv migrační respektive uprchlické krize.
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz