Přísněji na reklamu v centru Prahy
Přísnější pravidla budou také platit při umísťování reklamních plachet na opravované domy. Nařízení vstoupí v platnost od 1. října.
Podnět na změnu vzešel z radnice Prahy 1. Jejímu vedení totiž vadí, že je v současné době možné, aby po dobu platnosti stavebního povolení byla na plášti budovy vyvěšena reklamní plachta. Ta pak často pouze zakrývala špatný stav domu. Podnikatelé také využívali nedokonalost nařízení a reklamu na dům umísťovali i při nepatrných stavebních úpravách, které protahovali. "Reklama bude moci být pouze na plachtách a přívěsech na lešení umístěném na přilehlé komunikaci," uvedl Blažek. Stavebník tak bude muset s majitelem chodníku, kterým je většinou magistrát nebo městská část, uzavřít nájemní smlouvu. Díky ní pak může úřad způsob reklamy omezit.
Rozšíří se také platnost nařízení, které zakazuje vylepování plakátů nebo vyvěšování reklamy mimo provozovny. Dosud platilo na území Pražské památkové rezervace, nově se bude vztahovat i na Legerovu, Mezibranskou a Sokolskou ulici, po kterých vede pražská magistrála. Rozšíření má především omezit množství reklamy zavěšené nad vozovkou.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři