Neopisujte pracně dokumenty, čas a peníze ušetří software OCR od ABBYY
Hovoříme o ročním plýtvání v řádu 200–500 hodin práce v organizaci s 50 kancelářskými pracovníky. Vezmeme-li v úvahu platové podmínky v České republice, jde přibližně o 8 000 € (slovy: osm tisíc eur) za rok v organizaci s 50 zaměstnanci! A co když vaše organizace zaměstnává 200–500 lidí, což je častý případ v organizacích veřejné správy? Sami si můžete vypočítat, o kolik hodin a peněz jde.
Ve státních organizacích představuje přepisování dokumentů jeden z nejvýznamnějších faktorů přispívajících k nízké produktivitě kancelářské práce. Nejde jen o do nebe volající plýtvání penězi. Přepisování vytváří „úzká hrdla“ v postupech, což se odráží v nižší rychlosti a pružnosti při reakci organizací na změny v potřebách zákazníků. Zbytečná práce snižuje motivaci k digitalizaci procesů, zvyšuje chybovost kopií a frustraci. Sečteno a podtrženo – všechny tyto faktory přispívají ke konkurenční nevýhodě ve světě, který je stále „digitálnější“ a práce s papírovými dokumenty v něm má stále méně místa. Řešení celého problému je, zdá se, jednoduché: naskenovat dokumenty, převést text z nich a archivovat je s pomocí programu pro optické rozpoznávání znaků (používá se i anglická zkratka OCR).
Výzkum provedený světovým lídrem trhu s produkty OCR, společností ABBYY, potvrzuje, že profesionální software pro rozpoznávání textu zvládne „přepisování“ až 100× rychleji než profesionální písařka. ABBYY FineReader 12 je nejnovější verze softwaru OCR této společnosti. Pomohla ušetřit peníze a zefektivnit pracovní procesy již stovkám společnosti v Rumunsku. Kromě převádění skenů na dokumenty ve formátech MS Office s možností úprav software také správně zachovává formátování, tabulky, názvy oddílů v záhlaví apod. Po dokončení procesu rozpoznávání je na uživateli, aby se rozhodl, ve kterém formátu chce výsledek uložit (Word, Excel, nebo dokonce PDF/A – standard pro tvorbu archivu) a jestli hraje zásadní roli ověření veškerých znaků v dokumentu. Veškeré zásadní kroky se provádějí pouhým kliknutím myší, takže práce se softwarem je velmi snadná. To znamená, že není nutné žádné další školení – investice do produktu se začne vracet okamžitě po jeho nasazení.
Bez ohledu na to, jaký úkol před vaší organizací stojí, zda jde o digitalizaci archivu nebo jen o opakovanou potřebu převádět tištěné dokumenty nebo soubory PDF – nové technologie, např. ABBYY FineReader, pro vás představují snadno použitelné řešení za rozumnou cenu. V obou situacích mohou takový produkt bez problémů používat i zaměstnanci bez specifických znalostí a školení v oblasti IT. A přesně to je důvod, proč jsou nové technologie tak cenné: představují snadná řešení složitých a zbytečných problémů za rozumnou cenu. Ušetřit několik tisíc eur s pomocí aplikace FineReader je tak snadné! Pospěšte si! Stáhněte si bezplatnou zkušební verzi z webové stránky:www.ABBYY.cz
Poslední zprávy z rubriky Podnikání:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko nemovitosti
Jan Dvořák, Salutem Fund
?
Okénko pro podnikatele
Jitka Weiss, SNAIL TRAVEL INTERNATIONAL a.s.