(Kurzy.cz)
Facebook 2 roky hrubě nadhodnocoval průměrnou délku sledování video reklam
Velcí kupci internetové reklamy jsou pobouřeni zprávami o tom, že Facebook v posledních dvou letech hrubě nadhodnocoval průměrnou délku sledovaných video reklam. Firma nedávno přiznala, že statistiky o průměrné délce sledovanosti reklam byly zkresleny, protože algoritmus do výpočtu započítával pouze sledovanosti delší jak 3 vteřiny. Firma uvedla, že pracuje na nové metodice, která by tuto chybu měla odstranit.
Podle neoficiálních zpráv některé reklamní agentury nyní požadují mnohem detailnější statistiky týkající se vysílání jejich reklam. Podle některých odhadů původní metodika mohla nadhodnocovat průměrnou dobu sledování reklam o 60-80%.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři