(Kurzy.cz)
Prodeje Audi v Číně v lednu propadly o 35%, globálně pak o 14%
Prodeje prémiové značky Audi na čínském trhu, který je pro značku největší, v lednu tohoto roku propadly meziročně o 35% na 35 181 vůz. Pokles je přičítán především problémům s dealery značky, kteří vesměs nesouhlasili s rozšířením sítě o SAIC Motor, se kterou již v zemi spolupracuje mateřský koncern VW a také sesterská Škoda Auto. Audi má na čínském trhu prémiových značek podíl nad 30%.
Globální prodeje značky poklesly o 14% na 124 000 vozů, když růst prodejů v Evropě a v USA nestačil krýt pokles v Číně.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři