Lukáš Kovanda: Jak nás obelhávají výrobci potravin?
Lukáš Kovanda, Peníze, 06.05.2011
Kdo je rozladěn, když zakoupí balení jogurtového mléka, přičemž vzápětí shledá, že je naplněné jen asi tak ze čtyř pětin, měl by si zvyknout - takových případů nejspíše bude přibývat.
I tak se totiž projeví nynější růst cen surovin a potravin na světových trzích. Potravinářské firmy se budou snažit zachovat velikost balení, zachovají i cenu, ovšem uberou na produktu, jímž ono balení naplní. Statistici sice cenovou inflaci daného výrobku registrovat nebudou, vzestupu se však dočká hladina spotřebitelova rozladění.
Dobrý den, spotřebiteli
Pokračování článku najdete na http://www.finmag.cz/cs/finmag/penize/jak-nas-obelhavaji-vyrobci-potravin/
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři