(Kurzy.cz)
Tržby Googlu a Facebooku z reklamy letos překonají 100 mld. USD a budou i nadále dominovat trhu
Podle odhadů expertů eMarketer společnosti Facebook a Google letos za reklamu utrží v ceníkových cenách poprvé přes 100 mld. USD. Z toho Google cca 72,69 mld. USD a Facebook zbylých 33,76 mld. USD.
Dohromady obě společnosti obsadí plných 46,4% globálního internetového reklamního prostoru. Celkově se očekává globální růst výdajů na internetovou respektive digitální reklamu o 17,4% na celkových 583,91 mld. USD, což bude odpovídat cca 38,3% celkových reklamních výdajů.
Čínské společnosti Alibaba, Baidu a Tencent utrží v letošním roce za reklamu 35,82 mld. USD, jež jsou nejbližší přímou konkurencí výše zmíněné dvojici.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři