Amazon česky: těžká váha v segmentu e-shopů
Amazon v češtině přiláká jistě mnohé zákazníky. České popisky dostaly řádově miliony položek a postupně se nabídka zboží rozšiřuje. Zákaznický servis v telefonické nebo e-mailové podobě v českém jazyce je také připravený.
Česká verze vznikla přeložením německé, uživatelé se na české stránky dostanou zadáním německé domény Amazon.de, vyberou pouze v horním rohu preferovaný jazyk, tedy češtinu.
Regionální manažer Ralf Kleber řekl: „Jsme rádi, že Amazon.de je teď pohodlnější pro větší množství česky
mluvících zákazníků, kteří zde mohou nakupovat v češtině. Tento krok nás
opět přiblížil k naší vizi - umožnit zákazníkům nakupovat cokoliv
potřebují bez jakýchkoliv bariér na kterékoliv z našich evropských
stránek."
Poslední zprávy z rubriky Podnikání:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Okénko nemovitosti
Jan Dvořák, Salutem Fund
?
Okénko pro podnikatele
Jitka Weiss, SNAIL TRAVEL INTERNATIONAL a.s.