Nákupní horečka nepolevuje
Rostoucí mzdy spolu s klesajícími obavami z nezaměstnanosti podporují spotřebitele v jejich utrácení. Vyšší zájem je proto o elektroniku, zboží pro volný čas a pohonné hmoty. Naproti tomu potraviny nebo především móda tentokrát příliš netáhly a tržby obchodníků v tomto segmentu rostly jen mírně. Nakonec zákazníci se předzásobili v povánočních výprodejích a o oblečení a obuv v kamenných obchodech začnou mít větší zájem až při další vlně výprodejů.
Pro další měsíce počítáme se zhruba pětiprocentním růstem maloobchodních tržeb a pokračující expanzí e-shopů. Navzdory jejich dlouhodobému silnému boomu stále existuje nemalý prostor pro jejich další růst, zejména pokud jde o prodej potravin.
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři