Pojištění vozidel - dočkáme se ho konečně online?
Povinné ručení - produkt, který musí mít všichni řidiči povinně, tedy miliony potencionálních klientů, kteří ročně platí tisíce korun...
Nákupy online jsou stále populárnější - přes telefon, počítač či tablet se lze ošatit, koupit dovolenou, potraviny i služby. Důvody jsou zřejmé; je to pohodlné, porovnáte si více nabídek a máte kontrolu nad finální cenou. Navíc je to rychlejší než v kamenném obchodě či pobočce a máte více času a klidu si nákup rozmyslet.
Bohužel i v roce 2018 je ale slůvko "online" pro řadu prodejců jen pěkná mašle, která má jediný účel: dostat z vás telefonní číslo a telefonním prodejem vás upsat k dalším produktům. Zářným příkladem jsou v poslední době právě některé srovnávače povinného ručení.
A jaké jsou praktiky neférových prodejců?
Klamavá reklama; při sjednání povinného ručení je celkem běžné, že jakmile v online formuláři vyplníte své telefonní číslo, další “výběr” už je kompletně po telefonu. A to včetně únavného licitování o ceně.
Telefonní prodej; rozmysleli jste si koupi a oddychli si? Předčasně. Nabijte si telefon, zrušte schůzky, vypněte budík - odteď jej nebudete potřebovat. Prodejci volají několikrát denně, včetně brzkých ranních hodin. A tlak stupňují.
Vaše číslo k mání; jak souvisí distribuce plynu, mobilní tarif či jiné finanční produkty s povinným ručením? Správně, nijak. Přesto vaše číslo poputuje k dalším operátorům, kteří vám budou stejně neúnavně nabízet další a další “výhodné” produkty.
Podpultovky; a důvod tak urputné snahy? Provize. A té se podřizuje vše. I slovník. Takže jakmile uslyšíte v telefonu “naše operátorské slevy” či “výhodné podpultovky”, zpozorněte a poohlédněte se raději jinde.
A co cena? Říkáte si, že za tu nejvýhodnější cenu tohle všechno přeci jenom stojí? Ano, někteří prodejci mohou mít výhodné nabídky. Problém je ale v tom, že vývoj ceny je po telefonu zcela mimo vaši kontrolu. Na začátku se chytíte na výhodnou nabídku za pár tisíc a po mnoha dlouhých minutách na telefonu odcházíte s částkou několikrát vyšší. Ne neoprávněně, například započtení bonusů konečnou cenu výrazně ovlivňuje.
Na nákupu v obchodě se ale ceny potravin také nedozvíte až z účtenky. Vždy je lepší vše vidět černé na bílém, než se k něčemu zavážete.
Jde to jinak?
Přitom současná technologie umožňuje, abyste si sami nabídky povinného ručení přehledně porovnali, vybrali a sjednali online od začátku do konce. S novinkou od Chytrého Honzy máte smlouvu v mailu do 15 minut. Bez obvolávání prodejců, se 100% přehledem nad vývojem ceny.
Máte kontrolu nad řízením, tak proč ne i nad výběrem povinného ručení?
Srovnávač a první český e-shop s financemi Chytrý Honza nabízí klientům bezmála 2000 finančních produktů a služeb. Uživatelé je mohou přehledně porovnat, řadu z nich i rovnou sjednat a zakoupit online. V nabídce je vše počínaje cestovním či životním pojištěním, přes hypotéky, úvěry, spoření až po pojištění vozidel. A to od 193 partnerů - malých i velkých bank, pojišťoven a investičních společností na českém trhu.
Akvizicí sítě finančních poradců Bonnet v roce 2014 získal Chytrý Honza více než 1 800 specialistů ve všech českých regionech. Propojením online srovnávače, e-shopu, call centra a sítě poradců je Chytrý Honza lídrem trhu v propojení online i offline prodejních kanálů.
Na českém trhu společnost působí od roku 2009.
Více informací naleznete na: https://www.chytryhonza.cz
Poslední zprávy z rubriky Finanční rady:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz