(Kurzy.cz)
Reklamní guru Levy: Když budete sdílet svá data, dostanete zaplaceno
Dnes vešla v platnost legislativa spojená s ochranou dat známá pod zkratkou GDPR. Nová norma zcela jistě významně ovlivní další vývoj a rozvoj "veřejného" prostoru.
Podle jednoho z reklamních guru Maurice Levyho, který vede francouzského reklamního obra Publicis Groupe není v této souvislosti až tak těžko představitelné, že v relativně krátké době přijde doba, kdy za svolení ke sdílení dat budou uživatelé dostávat nějakou odměnu.
Až doposud především sociální sítě tuto otázku neřešily a sdílení dat pro komerční účely bylo spíše součástí vzájemné "tiché dohody", což ˇv mnoha případech umožňuje provozovatelům generovat nemalé příjmy a zisky. Spolu s novou normou se podle Levyho budou výše zmíněné otázky stále častěji řešit a e velmi pravděpodobné, že v nedaleké budoucnosti opravdu k výše popsanému scénáři dojde a uživatelé, kteří dají někomu svolení ke zpracovávání jeho osobních údajů budou za toto požadovat a posléze i skutečně dostávat určitou peněžitou odměnu.
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz