Admosphere: Automobilky inzerují o 15 procent více než loni
PRAHA (MEDIAFAX) - Hrubé reklamní investice v kategorii osobní automobily vzrostly v porovnání s první třetinou loňského roku o 14,79 procenta, celkové počty inzerce se v této kategorii zvýšily až o třetinu. Informovala o tom v pondělí společnost Admosphere.
Z analýzy je zřejmé, že se prodejci automobilů soustředí na prezentace levnějších aut (nižší střední, střední a vyšší střední třída, mini a malé automobily). Investice do kampaní zaměřených na dražší automobily naopak snižují.
Z hlediska konkrétních modelů zaznamenala Admosphere největší objemy investic v prvních čtyřech měsících letošního roku u automobilu Hyundai i20 inclusive (60,8 milionu Kč). Zadavatel Hyundai Motor Czech se s 211 miliony Kč zařadil i na první místo objemu celkových investic ve sledované kategorii. Dalšími nejintenzivněji propagovanými modely jsou Citroen C4 (48,1 mil. Kč) a Peugeot 207 SW (46,9 milionu Kč).
Admosphere monitoruje objemy investic v ceníkových cenách. Jejich porovnání umožňuje snadnou představu o mediálním trhu, vzájemných poměrech mediatypů, médií, zadavatelů a jednotlivých produktových kategorií.
Admosphere je dceřiná společnost Mediaresearch, která se zabývá monitoringem reklamních investic v televizi, tisku, rozhlasu, na internetu a v out of home mediích na území České republiky. Na tomto poli jsou jejími partnery významné profesní organizace, mezi něž patří Asociace televizních organizací (ATO), Asociace komunikačních agentur (AKA) a Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR).
Tomáš Králícek, kralicek@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Auto Moto:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři