Dobrý nápad na sítích není bez rizika
Dnes to vědí šéfové marketingu značky Dr Pepper a mateřské Coca-Coly i její partneři z britské agentury Lean Mean Fighting Machine. V květnu na sebe značka upozornila kampaní na Facebooku postavené na aplikaci, která vám pod příslibem šance vyhrát tisíc liber libovolně měnila profilový status. Na vaší zdi se tak mohlo objevit neškodné sdělení typu „Ztratil se mi můj polštářek. Jak teď budu hajinkat?“ nebo už o něco kontroverznější „Co je špatného na tom čůrat do sprchy?“.
Většina podobných statusů fanoušky značky a uživatele její soutěžní aplikace pobavila. Ne tak ale hláška pornografického významu s odkazem na porno video ve statusu 14leté dívky. Jak se tento neschválený status z aplikace do statusu dívky dostal, není zatím jasné, agentura i značka ale tvrdí, že došlo k napadení aplikace hackery.
Coca Cola se za chybu v aplikaci veřejně omluvila a kampaň okamžitě ukončila. Dnes prověřuje nejen to, kde a jak chyba vznikla, ale i jestli bude pokračovat ve spolupráci se svou britskou agenturou Lean Mean Fighting Machine. Ta se stará o její dvě značky - Dr Pepper a Coce Zero od dubna.
Kampaněmi lehce provokativního rázu se značka profiluje dlouhodobě. Kampaň se statusy navazovala na předchozí s mottem „Co nejhoršího se může stát?“. Značka na sebe upozornila i aprílovou kampaní na serveru Chatroulette, který umožňuje vést náhodné konverzace přes web kamery. S pomocí roztleskávačky přiměla muže roztančit svá těla před webkamerami, aby si z nich následně vystřelila tím, že vnadnou roztleskávačku vyměnila za výrazně méně atraktivního postaršího muže.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz