Skalpel prosím, aneb řez optimismem vůči CME: 30% cut targetu od KBC Securities
Televize Prima oznámila, že se jí povedlo zvýšit podíl na sledovanosti v letošním 2. kvartálu o 1,3 procentního bodu na 22,3 % klíčové cílové skupiny diváků ve věku 15-54 let. Tržby Primy ovšem v prvním pololetí klesly o 5 %. „Prima TV je jediný skuteční komerční konkurent CME na českém trhu. Druhý kvartál je, co se týče sezónnosti, 2. nejsilnější. Podíl na tržní sledovanosti CME za 2. kvartál zatím není k dispozici a proto je těžké soudit, zda nárůst u Prima TV byl na vrub sledovanosti TV Nova. Zpráva týkající se tržeb je podpořena dřívějšími komentáři CME o 5,4% poklesu příjmu z reklamy v 1. polovině letošního roku. Zpráva je pro CME lehce negativní,“ uvádí analytici brokerjetu České spořitelny Radim Kramule a Václav Kmínek. S novým reportem pro akcii dnes přichází analytici KBC Securities: „Opatrnější očekávání růstu reklamních příjmů,... S boomem CME to možná nebude tak žhavé, čtěte na |
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz