Borkyně Sáblíková propaguje Actimel
Třiadvacetiletá vládkyně ledových oválů nyní natáčí televizní spot, objeví se i na internetových stránkách, v tisku a různých propagačních materiálech. Autorem reklamy je agentura Publicis Prague.
"Actimel piji už několik let především v období mezi létem a zimou, kdy jsou největší teplotní rozdíly při přechodu z venkovního prostředí do haly," vysvětlila důvody navázání spolupráce s potravinářským koncernem Danone držitelka dvou zlatých a jedné bronzové medaile z letošních olympijských her ve Vancouveru Sáblíková.
Sáblíková se sice v reklamě na televizních obrazovkách počátkem srpna objeví poprvé, jisté zkušenosti s reklamou ale mladá sportovkyně už má. Zúčastnila se například reklamního projektu Všeobecné zdravotní pojišťovny (VZP).
Kolik peněz Sáblíková účinkováním v reklamě získá, agentura neprozradila. Podle odhadů odborníků po úspěchu ve Vancouveru činila "marketingová hodnota" Sáblíkové asi 15 milionů korun ročně.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz