Pozor na oddlužovací firmy!
Marketingové noviny ve zprávě založené na analýze Cetelem, člena mezinárodní bankovní skupiny BNP Paribas, upozorňují, že postupy rozmáhajících se tzv. oddlužovacích agentur jsou často za hranicí etického chování.
„V posledních měsících naše společnost eviduje nárůst aktivity oddlužovacích a poradenských firem, které parazitují na neschopnosti klienta splácet řádně a včas úvěry svým věřitelům,“ sdělil Ing. Václav Horák, generální ředitel společnosti Cetelem. Od loňského roku se jejich počet zdvojnásobil a působí jich už přes dvě desítky. I do budoucna lze očekávat, že se počet oddlužovacích firem bude zvyšovat. Prostor pro jejich podnikání vytváří zvyšující se míra insolvence domácnosti zapříčiněna především vysokou mírou nezaměstnanosti.
„Tyto agentury si za své služby účtují odměny a další poplatky, což zvyšuje klientovo celkové finanční zatížení. Není např. výjimkou, že klient musí podepsat bianco směnku nebo zaplatit provizi 15 % - 20 %. Cetelem se od metod těchto společností distancuje a snaží se klientovi vysvětlit možné důsledky využití tohoto typu poradenství.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz