Tipsport by chtěl na loterijním trhu dosáhnout tržního podílu kolem 10%
Tipsport do začátku reklamní kampaně investoval relativně vysokou sumu, klíčové však bude, jestli reklamní kampaň bude pokračovat s podobnou intenzitou. Prodejní čísla za první den by implikovala pouze nízký jednociferný podíl na českém loterijním trhu. Fortuna plánuje svou loterii spustit příští pondělí, zatímco nedávno zvýšila svůj marketingový rozpočet z 5 až na 10 mil. EUR. Velký problém Tipsportu vidíme v nemožnosti rychlého rozšiřování své prodejní sítě (loterii provozuje pouze ve svých pobočkách), zatímco Fortuna se může díky spolupráci s Intralotem (dodavatel loterijních terminálů) poměrně rychle rozšiřovat do nových prodejních míst a tím získat vyšší tržní podíl.
M. Krajhanzl, V. Kmínek
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz