skoda-auto.cz (Škoda auto)
Auto Moto  |  08.04.2025 14:35:00

Ciao Škoda. Okouzlující zážitek na Milan Design Week (video)

Kvalitní design je důležitou hodnotou značky Škoda, hluboce zakořeněnou v její 130leté historii. I v současnosti jsou její auta jasně rozeznatelná díky designovému jazyku Modern Solid, jehož prvním nositelem je kompaktní SUV Elroq. Účast na světově proslulé designové události je důkazem, že Škoda Auto hraje významnou roli v utváření budoucnosti automobilového designu.

 

Stylová premiéra

Svůj cit pro design předvádí automobilka v Miláně netradičním způsobem. V rámci nové spolupráce s tradiční českou obuvnickou značkou Botas připravili škodováčtí designéři s týmem Botasu jedinečný koncept obuvi. „Jsme hrdí, že můžeme světu předvést náš jazyk Modern Solid. Součástí toho je i úžasná spolupráce s Botasem, v rámci které jsme vytvořili obuv v Modern Solid stylu,“ říká Stefan Webelhorst ze Škoda Design.

Toto je obsah třetí strany (www.youtube.com) . Přístupem k a prohlížením tohoto externího obsahu berete na vědomí, že může docházet ke zpracování osobních údajů ze strany takového externího poskytovatele a potvrzujete, že jste se seznámil/a s podmínkami, jakož i příslušnými informacemi o zpracování osobních údajů www.youtube.com.

Vysoká bota v sobě spojuje tradiční prvky obuvi Botas a výrazné odkazy na nový designový jazyk značky Škoda. Zároveň rozvíjí koncept využití nových udržitelných materiálů, se kterým automobilka pracuje v interiérech svých vozů. „Masivní třídílná podrážka z 3D tištěného materiálu odráží hodnoty jazyka Modern Solid, svrchní část boty tvoří materiál pletený do požadovaného tvaru, takže při výrobě nevzniká odpad,“ říká Petra Debnárová ze Škoda Design.

Na koncept pak navazuje limitovaná edice 130 párů zelené kotníčkové tenisky. Počet kusů odkazuje na letošní výročí automobilky. Později pak Škoda a Botas uvedou i speciální edici 1 300 párů bílo-šedých tenisek a dalších 1 000 párů se zeleným reliéfem podobným limitované edici.

 

Nejen umělecký zážitek

Stylová je i samotná expozice, kde Škoda Auto novou obuv představila. „Myslím si, že Škoda je vyváženou značkou. Je jako kus oblečení, který můžete nosit pořád, protože v něm můžete být elegantní, ale i sportovní, připraveni na večer s přáteli, ale i na pracovní schůzku,“ komentuje styl značky umělec a autor soch v expozici Marcantonio.

Martin Jahn, člen představenstva Škoda Auto pro Prodej a marketing se sochařem Marcantoniem.
5
Socha rysa, které symbolizuje rychlost Elroqu RS.
Designer Marcantonio tvoří především přírodní motivy.
Mýval symbolizuje schopnost vozu vidět ve tmě.
Vstupte do expozice Škoda na Milan Design Week.
Zobrazit 5 fotografie
Sdílet galerii
pinterest
x

Škoda ve spolupráci s ním připravila na rozloze asi 500 metrů čtverečních zážitkovou stezku. Ta má podobu, po které budou návštěvníci procházet mezi obřími sochami nebo pod zavěšenými mraky. Sochy nejsou nahodilé, ale reflektují metafory komunikované i v komunikační kampani modelu Elroq, který je současně hlavní hvězdou pavilonu.

Například plameňák zdůrazňuje dynamiku a vyšší světlou výšku vozu, zatímco mraky poukazují na lehkost pohybu při cestách dlouhých stovky kilometrů. Na své si přijdou i děti, třeba schopnost vozu vidět ve tmě představuje mýval, jehož oči promítají na LED obrazovku různé krajiny a simulace jízdních scén.

Milan Design Week se také stal místem světové výstavní premiéry nového modelu Elroq RS, nejsportovnější verze kompaktního SUV značky Škoda. Vůz zaujme kromě atraktivního designu i svou dynamikou, z 0 na 100 km/h dokáže zrychlit za 5,4 sekundy, za což vděčí mimo jiné dvojici elektromotorů o systémovém výkonu 250 kW.

Zobrazit tento příspěvek na Instagramu

Socha rysa, které symbolizuje rychlost Elroqu RS.
Elroq RS v expozici na Milan Design Week.
Martin Jahn, člen představenstva Škoda Auto pro Prodej a marketing.

Milan Design Week je veřejnosti otevřený od 8. do 13. dubna. Pavilon Škoda najdete v samotném srdci města – na nádvoří muzea moderního umění Padiglione d’Arte Contemporanea (PAC), které se nachází ve čtvrti Porta Venezia. Návštěvníci Milána jsou do expozice Škoda zváni také prostřednictvím mystery boxů rozmístěných po městě, konkrétně na náměstích Luigi Cadorna, Gae Aulenti a XXIV Maggio.

Více informací o expozici Škoda Auto na Milan Design Weeku

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář




Otázka pro bezdětné muže na rodinu
Chlapi, proč nemáte nebo jste neměli děti?
Nechci mít děti
6%
Nemůžu mít děti, jsem neplodný
2%
Radši dělám svou práci
1%
Nemám vhodnou partnerku
40%
Jsem ještě moc mladý
3%
Mám málo prostředků na dítě
9%
Mám radši koníčky, volný čas
2%
Děti jsou moc drahé
3%
Riziko rozvodu - stejně bych byl bez dětí
3%
Necítím se na to být otcem
5%
Do tohoto světa a nejistoty nechci děti
22%
Mám špatné zkušenosti z rodiny
3%
Jiný důvod (napište prosím do diskuze)
1%
Zatím hlasů:125


Okénko finanční rady



Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

Vyloučení odpovědnosti

Copyright © 2000 - 2025

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688