Triglav pojišťovna spustila nový web
Cílem inovace bylo poskytnout klientům přehledné uživatelské prostředí a kvalitnější servis. Internetové stránky www.triglav.cz prošly rozsáhlými změnami, které by měly zákazníkům výrazně usnadnit orientaci. Přibyly nové funkce a stránky mají intuitivní ovládání. Inovací prošlo rovněž technické nastavení webu, které by mělo přinést vylepšení z hlediska optimalizace pro vyhledávače.
"Internet je pro nás velmi důležitý prodejní kanál, pomocí kterého hodláme komunikovat s klienty ještě intenzivněji než dosud. Rozsáhlá modernizace naší webové prezentace nám v tom bezesporu výrazně pomůže," sdělil Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovny. "Nová podoba našich stránek zaujala kromě klientů také odbornou veřejnost, to nás samozřejmě velmi těší."
Triglav pojišťovna vznikla v roce 2000 z původní Všeobecné pojišťovny, kdy její akcionář, mateřská společnost Zavarovalnica Triglav ze Slovinska, odkoupil 100 % akcií této společnosti. V současné době působí na celém území České republiky.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz