Lidé mají zájem o službu Cash Back
Prodejních míst, kde tuto službu lze využít je však stále málo. Vyplývá to z karetní statistiky společnosti Cetelem, člena mezinárodní banky BNP Paribas.
V roce 2009 uskutečnili držitelé kreditních karet vydaných společností Cetelem v průměru okolo 30 transakcí měsíčně. V letošním roce jejich počet vzrostl o více než 150 %. "Z pohledu struktury realizovaných transakcí jsme zaznamenali v únoru letošního roku zásadní změnu v chování držitelů karet využívajících Cash Back, kdy se částka hotovostní transakce významně zvýšila proti částce bezhotovostní úhrady zboží nebo služby. Tato změna transakčního chování ukazuje na trend co nejefektivnějšího využívání možnosti resp. výhody Cash Back," sdělil Ing. Tomáš Siegler ze Správy marketingu a komunikace společnosti Cetelem. Průměrná částka výběru hotovosti se na jednoho držitele kreditní karty pohybuje okolo 1 000 Kč. Limitujícím faktorem pro vyšší využití této služby je však počet prodejních míst, která tuto službu nabízejí. "V současné době je možnost využití transakce Cash Back nabízen například v síti prodejen Globus, Albert, Interspar, Žabka a dalších zhruba 2 000 prodejních místech," dodal T. Siegler.
Služba Cash Back je u klientů společnosti Cetelem rovněž oblíbená s ohledem na nulové poplatky. Přitom výše poplatků se u různých finančních institucí pohybuje v rozpětí mezi 2 a 9 korunami. Klient tak se svoji kartou Cetelem ušetří na každé takové transakci. Podmínkou využití této služby je nákup zboží v minimální hodnotě 300 Kč a platba kreditní kartou na pokladně obchodníka. Výběr hotovosti je možný až do výše 1 500 korun v rámci jedné transakce.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz