Velký třesk na Kudy z nudy
V říjnu se představí v novém a změna to nebude jen vizuální. Portál rozšíří možnosti pro vkládání informací od provozovatelů turistických nabídek a nabídne komfortnější služby pro vyhledávání ze strany veřejnosti.
Přestavba portálu probíhá v rámci projektu na podporu domácího cestovního ruchu, jehož nejviditelnější součástí je kampaň Dovolená v Česku – to letí! Pro kampaň je portál stěžejním informačním bodem, ke kterému odkazuje propagace v televizi, rádiu nebo tisku.
„Portál Kudy z nudy oslaví na podzim šesté narozeniny, a tak je na důkladnou rekonstrukci nejvyšší čas. Dosavadní systém už ve špičce nestačí zvládat nápor návštěvníků, je náročný pro redakční práci a neumožňuje rychle reagovat na aktuální trendy,“ říká vedoucí týmu Kudy z nudy Štěpánka Orsáková.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
První měsíc 2. čtvrtletí je za námi a zlato si stále udržuje solidní pozice nad 2 300 USD / Oz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři