Jak hledáme práci
Naopak 45 procent respondentů věří, že by jim spolupráce s personální společností přinesla užitek. Ukázal to červnový výzkum pracovního portálu OnlinePráce, kterého se zúčastnilo 854 lidí.
Téměř třetina dotázaných je přesvědčená o tom, že je vhodnější oslovovat potenciální zaměstnavatele přímo. Zhruba pětina se domnívá, že výběrová řízení organizovaná personálními agenturami jsou zdlouhavá. Naopak 30 procent respondentů si myslí, že jim personálně-poradenská společnost pomůže lépe se zorientovat na pracovním trhu. Jen 15 procent dotázaných vidí přínos personálních agentur v tom, že se díky nim dostane k více pracovním nabídkám.
„Představa, že výběrové řízení je kratší, pokud ho organizuje přímo zaměstnavatel, často neodpovídá realitě a naopak se může stát, že celý proces trvá o mnoho déle, protože firma má aktuálně jiné priority,“ vyvrací domněnky Tereza Žáková ze zákaznického servisu OnlinePráce. Na druhou stranu podle ní může mít řada lidí negativní zkušenosti s některými personálními společnostmi. „Řada uchazečů může být zklamaná neosobním přístupem, například když na zaslaný životopis obdrží jen formální nic konkrétního neříkající odpověď nebo po prvním pohovoru v agentuře komunikace utichne. Naopak jiní uchazeči jsou se službami některých agentur spokojení a doporučují jejich služby svým známým či bývalým kolegům.“
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
První měsíc 2. čtvrtletí je za námi a zlato si stále udržuje solidní pozice nad 2 300 USD / Oz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři