(Kurzy.cz)
Reklamní příjmy ČT v pololetí spadly o pětinu
Příjmy z reklamy České televize spadly za letošní první pololetí meziročně o 20 procent na 191 milionů korun. Příčinnou je klesající sledovanost vlajkového programu ČT1. Informuje dnešní vydání deníku E15.
"Za celý rok odhaduji reklamní tržby na 320 až 330 milionů," řekl E15 obchodní ředitel ČT Robert Kvapil. V návrhu rozpočtu televize pro letošní rok, který má deník E15 k dispozici, se přitom počítá s příjmem z reklamy 480 milionů korun.
Celý článek naleznete na serveru Financninoviny.cz, a to konkrétně ZDE
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
25.03.2024 Šachista tradingovým mistrem světa: Jak Ján...
21.03.2024 Největší výzvy pro současné obchodníky? Názory...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz