"Studený" lech pobouřil Poláky
"Žízníte po zážitcích?" táže se reklamní poutač umístěný naproti hradu Wawel v Krakově, v jehož areálu byl Kaczyński letos v dubnu pochován po boku králů a velikánů polských dějin. Ačkoli výrobce piva zahájil reklamní kampaň na "studeného Lecha" více než rok před prezidentovou tragickou smrtí, umístění billboardu na dohled od místa jeho posledního odpočinku pobouřilo některé politiky.
"Je to více než nevhodné. Je to skandál," hřímal Ryszard Czarnecki, polský europoslanec za opoziční stranu Právo a spravedlnost, kterou vede bratr bývalého prezidenta Jaroslaw Kaczyński. Kampaň podle Czarneckého překročila únosnou hranici vulgarity a "morálního kýče".
Výrobce piva Lech se za nevhodné umístění plakátu omluvil. Navíc již skončil pronájem dotyčné reklamní plochy a pobuřující billboard proto zmizí.
Tragická nehoda u západoruského Smolenska šokovala 10. dubna Polsko i celý svět. Při pádu vládního letounu zahynulo kromě Lecha Kaczyńského a jeho ženy 94 lidí včetně mnoha předních politických a armádních představitelů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz