Agrární komora propaguje zemědělství
Projekt, jehož roční rozpočet má dosáhnout minimálně pěti milionů korun, bude financován z vlastních zdrojů. Informoval o tom prezident komory Jan Veleba.
Podle Veleby se od začátku 90. let minulého století zemědělství v tuzemsku dostalo do pozadí zájmu médií i veřejnosti. Tím prý postupně došlo k narušení přirozené vazby mezi zemědělcem a ostatními lidmi jakožto spotřebiteli jeho produktů. Tento stav má kampaň změnit.
"Rádi bychom, aby si český občan připomněl tradici, kterou čeští farmáři a statkáři v českém prostředí vždy měli. České zemědělské produkty vždy patřily ve svém oboru mezi špičku a stejně tak je tomu v dnešních dnech. Češi mohou být na své zemědělce hrdí, a právě tomu by naše kampaň měla pomoci," popsal cíle kampaně Veleba. V dalších měsících pak přibudou také další aktivity na podporu celého vyznění kampaně, dodal šéf agrárníků.
Kampaň bude prezentovat například stále oblíbenější selské trhy, regionální potraviny a speciality nebo agroturistiku. Představí také konkrétní zemědělce a jejich příběhy. Komora předpokládá minimálně tříleté trvání projektu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz