Elektro nakupujeme pragmaticky
Zákazníků, kteří používají spotřebič "dokud slouží" je 78%. Při výběru nového spotřebiče rádi vyhledávají blízké prodejny s širokým sortimentem elektra a přijatelnými cenami, kde si vzhledem k finančním možnostem a požadavkům na kvalitu/spolehlivost a počet funkcí vyberou potenciální řešení. Část zákazníků následně hledá nejvýhodnější cenu, což souvisí s nárůstem významu internetu jako místa nákupu. Za posledních 12 měsíců nakoupil elektro sortiment prostřednictvím internetu každý druhý zákazník. Nejvíce spotřebitelů nakupuje prostřednictvím internetu PC + příslušenství (35%), bílou techniku (20%) a spotřební elektroniku (14%).
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři