Mladé Britky bojují proti retuším
Přikrášlené fotografie modelek v módních časopisech a v reklamách by měly být zvláštními značkami jednoznačně odlišeny od těch snímků, které ženy zachycují věrně. S příslušnou peticí se chce obrátit největší britská organizace hájící zájmy dívek a mladých žen Girlguiding UK na premiéra Davida Camerona. Akce podle agentury Reuters reaguje na výsledky průzkumu, podle něhož polovina Britek ve věku 16 až 21 let zvažuje plastickou operaci.
Organizace oznámila, že zahájila petiční akci. Camerona má přimět k podniknutí kroků, které umožní "vytvořit generaci sebevědomých dívek a mladých žen".
Polovina mladých Britek chce změnit svůj zevnějšek a 42 procent dívek ve věku od 11 do 16 let připustilo, že si kvůli postavě hlídá, co jí nebo že omezují příjem některých potravin.
Podle šéfky britské organizace Liz Burnleyové průzkum i každodenní zkušenost ukazují, že se dívky cítí být vystaveny tlaku představ o ideálu tělesné krásy. Ten je však nedosažitelný, protože ho zosobňují vyretušované krásky z plakátů. "Jsme pyšné, že podporujeme volání našich členek, které se domnívají, že je na čase, aby ministerský předseda reagoval na jejich znepokojení a konal v zájmu dívek a mladých žen z celé zemi," uvedla Burnleyová.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři