Obraz firmy BP trpí další ostudou
Společnost BP se během ropné katastrofy po kolapsu plošiny Deepwater Horizon v Mexickém zálivu snaží opravit svůj obraz u veřejnosti, jak to jen jde. BP vydala mimo jiné fotografie svého krizového centra. Naneštěstí pro ni však šikovní bloggeři zjistili, že fotka je elektronickou fotomontáží. Nato řekl mluvčí BP, že to byla jen rutinní práce fotografa, který „zaplnil prázdné displeje počítačů“. I toto vysvětlení, jakkoli nelogické, se však ukázalo jako nepravdivé: další zkoumání metadat fotografie odhalilo, že pochází z roku 2001. Předmětné fotky si můžete prohlédnout na těchto stránkách: http://www.americablog.com/2010/07/bp-photoshops-fake-photo-of-command.html.
BP, jež právě jmenovala nového šéfa Boba Dudleyho čistě z PR důvodů (Dudley je Američan a nemá se zhoubnou ropnou skvrnou mnoho společného, zatímco odstupující šéf Tony Hayward je Brit a ačkoli dělal, co mohl, aby škody zastavil, v médiích působil laxně), si tak v očích americké veřejnosti mnoho nepomohla.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz