Zubr drží reklamní linku
Motivy hrdinů se objevují v letní kampani na pivo Zubr. Komunikace navazuje na linku předchozích kampaní, přitom s novými situačními prvky. Hrdinové a bojovníci z historie jsou transformováni do současnosti, takže ve vyobrazených postavách se mohou typičtí konzumenti lehce poznat – a tím, co je spojuje, je kromě skromného hrdinství obliba piva Zubr. Koncept tvoří dvojice základních vizuálů s motivem hasiče a záchranáře, která se objeví na billboardech a je doplněna rozhlasovými spoty, POS materiály a podlinkovými aktivitami v místě prodeje a hospodách. Využívá také microsite Zubrbojovník.cz. Kampaň startuje 10. srpna a poběží do konce léta.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři