Online hlásí o čtvrtinu vyšší příjmy
Zadavatelé utratili nejvíce peněz v květnu, celých 450,6 milionu korun. Inzerci táhly především vrcholící kampaně politických stran před parlamentními volbami. V červnu výdaje proti květnu klesly o 17,5 procenta na 371,6 milionu Kč. Do první trojky podle segmentů se dostaly nabídky zájezdů. Zhruba 70 procent reklamních příjmů minulý měsíc inkasovaly společnosti Seznam.cz, Centrum Holdings a Mafra. Tuzemské internetové servery v červnu navštívilo 5,35 milionu Čechů, což je o čtyři procenta méně než v květnu. Počet zobrazených stránek klesl o 11 procent na 6,35 miliardy. Nejnavštěvovanější byly servery Seznam.cz, Novinky.cz a iDNES.cz.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři