Fortuna: Nejdůležitější body konferenčního hovoru
Slabé výsledky na provozní úrovni byly způsobeny zejména vysokými náklady na marketing v loterijním segmentu, které dosáhly 2,5 mil. EUR (55% celkových nákladů v loterii). Fortuna navíc zvýšila očekávanou ztrátu loterijního projektu v tomto roce na 5-6 mil. EUR z dřívějších 4-5 mil. EUR na úrovni EBITDA. Spuštění online sázení by mělo proběhnout velmi brzy (čeká se na povolení od tamějšího ministerstva financí), stejně tak se čeká na schválení akvizice 100+ outletů v Polsku. V Polsku Fortuna očekává objem přijatých sázek v prvním roce spuštění online sázení ve výši přibližně 10 mil. EUR, což je relativně opatrné očekávání (to by znamenalo cca 15% podíl online sázení v prvním roce – například v ČR to bylo v prvním roce téměř 30%). Celkově vzato sportovní sázení se vyvíjí dobře, zatímco Fortuna bude muset investovat více do marketing v loterijním segmentu, protože Sazka se již oklepala z největších problémů a je mnohem silnější, než Fortuna dříve očekávala (za Sazkou stojí silné skupiny PPF/KKCG, které v poslední době masivně investují do marketingu).
Václav Kmínek
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři