E-mailoví borci: Amazon, Tesco a M&S
Čtvrtina z tisíce britských respondentů uvedla jako důvod vysokého hodnocení přehlednou navigaci a jednoduchost. Výzkum dokázal, že email hraje důležitou roli v marketingových strategiích značek – navzdory tomu, že jde o jednu z nejstarších forem digitálního marketingu. Třetina respondentů uvedla, že se na základě mailu začala zajímat o inzerovaný produkt. Pro 85% uživatelů je email důležitým komunikačním nástrojem, 88% kontroluje svou stránku denně.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz