Tesco: O druhém adventním víkendu vzrostl prodej zhruba o třetinu
PRAHA (MEDIAFAX) - Prodej v obchodních domech Tesco vzrostl o druhém adventním víkendu oproti běžnému víkendu přibližně o 30 procent. Představuje to obdobný nárůst jako v loňském roce, sdělila v neděli pro agenturu Mediafax mluvčí společnosti Eva Karasová.
Nejvíce podle ní vzrostl prodej hraček, elektroniky, oděvů a kosmetiky, z drogerie čisticích prostředků a z potravin surovin na pečení, alkoholu, citrusů a mikulášských cukrovinek.
Nárůst obchodní řetězec zaznamenal také o prvním adventním víkendu, a to o zhruba 25 procent. Jak už dříve mluvčí Karasová uvedla, zákazníci nejvíce nakupovali hračky, elektroniku, oděvy, DVD, knihy, počítačové hry a kosmetiku. Z hraček byl největší zájem o interaktivní, s dálkovým ovládáním a dětské laptopy.
Libor Popela, popela@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři