Oriflame spolupracuje s PR klinikou
Do výběrového řízení byly pozvány čtyři PR agentury, z nichž švédského výrobce kosmetiky nejvíce zaujala PR klinika. Jejím prvním úkolem bylo přivítání zakladatele značky Oriflame, Jonase af Jochnicka, a to u příležitosti oslav 20. výročí Oriflame v České republice.
„PR klinika pro nás připravila životaschopný PR projekt a následně nás přesvědčila i dosaženými výstupy v médiích a odbornou péčí,“ řekl k tomu Miroslav Kopřiva, Generální ředitel Oriflame Czech Republic.
Oriflame se v České republice dosud soustředil nejvíce na ATL a PR komunikaci svých produktů a profilaci svých zástupců. Pro posílení korporátní komunikace se rozhodl na základě dlouhodobé strategie pro podporu značky kvalitní švédské kosmetiky v České republice.
Do finálového kola postoupila kromě PR kliniky také trojice významných českých PR agentur. „Při výběru agentury jsme kladli důraz především na předchozí reference agentury, kreativní přístup k public relations a zároveň schopnost vytvořit strategii korporátního public relations,“ uvedla Zuzana Staňková, PR manažerka Oriflame Czech Republic.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
První měsíc 2. čtvrtletí je za námi a zlato si stále udržuje solidní pozice nad 2 300 USD / Oz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři