Epigram Awards zná finalisty
Do soutěže v psaní krátkych úderných online reklam Epigram Awards, kterou vyhlásily společně časopis Stratégie a agentura Etarget, se přihlásilo víc než třicet slovenských textařů. Dvacetsedm z nich odevzdalo reklamy v požadované forme organizátoři mezi nimi vybrali vítěze prvního kola.
Do dalších bojů postoupili:
* Vítěz týmu 1: Katka Králiková, Digitask
* Vítěz týmu 2: Martin Šabo, freelancer
* Vítěz týmu 3: Martina Minorová, Pergam a Lukáš Gira, freelancer*
* Vítěz týmu 4: Jaro Zacko, Triad a Vlado Kurek, mayer/mccann-erickson*
* Vítěz týmu 5: Dušan Mikušovič, Wiktor Leo Burnett
* Vítěz týmu 6: Marek Falat, InVerso
* Vítěz týmu 7: Tomáš Rosputinský, Istropolitana Ogilvy
* Vítěz týmu 8: Katarína Noskajová, Effectivity
* Vítěz týmu 9: Marko Kolar, Locomotive a Igor Lichnovský, Triad*
* u týmů s hvězdičkou ještě není jasný jednoznačný vítěz, odkazy vyjázaly stejnou výkonnost. Takto označené soutežící čeká samostatné mezikolo s novým zadaním.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři