Eurobest hlásí dvě nové kategorie
Soutěžní přehlídka Eurobest, která patří do rodiny festivalů kolem nejznámějšího Cannes Lions, proběhne sedmého a osmého prosince v německém Hamburku. Celkem budou přihlášené práce soutěžit ve třinácti kategoriích. Philip Thomas, CEO festivalu Cannes Lions a organizátor Eurobestu vysvětlil: "Po velkém úspěchu nové kategorie PR v Cannes je jasné, že obor Public Relations na Eurobestu chyběl. A mobilní telefony se stávají budoucím komunikačním kanálem pro všechny značky, které se jako takové vnímají." V PR kategorii mohou práce mimo jiné soutěžit o nejlepší využití digitálního PR nebo o nejlepší využití vztahů s médii. V kategorii Mobile mohou soutěžit mobilní weby, aplikace, videa, hry nebo technologie.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři