IEA: méně přihlášek než loni
Soutěž o efektivní projekty na webu Internet Effectivness Awards letos přilákala 68 projektů. To je o dvanáct méně než loni a překvapením vzhledem k tomu, že se soutěž rozšířila o nové kategorie a také že výdaje zadavatelů do internetu rostou. Podle předsedy pořadatelské asociace BIZ Michala Kříže ale přihlašovatelé spíš pečlivěji zvažují, jaké přihlášky podají. Soutěžní projekty jsou tak podle něj letos v průměru kvalitnější. Problémem spíš je, že některé postrádají údaje o návratnosti investice. „Efektivita je přitom hlavním hodnotícím kritériem a jasnou výpovědní hodnotou pro byznys. Tím se i soutěž liší od ostatních.“ Zda uspějí projekty, které neobsahují údaje o efektivitě, tak zůstává na posouzení porotců. Největší počet přihlášek letos pochází od agentur specializovaných na online marketing a kampaně – pět podala agentura Symbio, se třemi ji následují První multimediální, OgilvyInteractive či Euro RSCG 4D. Všechny projekty přihlášené do letošní IEA jsou letos poprvé vystaveny na internetu. Porota v současné době uzavřela první kolo hodnocení, slavnostní vyhlášení proběhne 6. října.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři