Thomas Koch na konferenci FLEMA
Čtvrtý ročník odborné konference Creativity & Effectivness in Media, která je jednou z doprovodných aktivit soutěže FLE media awards, proběhne v pražském hotelu Corinthia Hotel Prague 21. září. Ředitel soutěže, René Jež z auditorské společnosti FLEmedia, považuje za hlavní pilíře programu přednášku ředitele mediální agentury Carat Jense Erichsena, který byl letos i porotcem kategorie Media na festivalu Cannes Lions a ikonu německé mediální scény Thomase Kocha, zakladatele stejnojmenné mediální agentury, která se na přelomu tisíciletí spojila s německým Starcomem. Jež také upozornil na zajímavě obsazený panel nazvaný Pohled CEO na marketingovou komunikace, do kterého zatím přislíbili účast šéfové firem Coca-Cola, Unilever, Wrigley a Kia. Během konference bude také zveřejněn shortlist prací přihlášených do soutěže mediální kreativity FLE media awards. Letos se do soutěže přihlásilo 62 prací, v roce 2009 jich bylo 91. Nejvíce přihlášek dorazilo do kategorie Nejlepší využití digitálních médií.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři