Spotřebitelská důvěra Japonska se v lednu výrazně zlepšila
Měsíční průzkum odráží vzorek zhruba sedmi tisíc dotazovaných domácností. V dubnu letošního roku se index po zemětřesení a následném tsunami propadl na dvouleté minimum 33,1 bodů. Všechny komponenty indexu v lednu vykazovaly nárůsty. Největší měrou ekonomická očekávání (+1,4), dále budoucí příjmy (+1,2), zaměstnanost (+1,0) a výdajové plány (+0,8). Index spotřebitelské důvěry oblasti Tokia stoupl o 1,8 na 40,0 bodů a byl nejvýš od února loňského roku. Více jak 63% respondentů předpokládá v letošním roce růst spotřebitelských cen.
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz