FG Forrest pro Makro
Tendru, který probíhal v několika fázích od loňského října, se zúčastnilo minimálně 14 zájemců z řad poskytovatelů internetových řešení. Předmětem výběrového řízení byl požadavek na zefektivnění a adaptaci online komunikace k cílovým skupinám, její celkové zpřehlednění a v neposlední řadě posílení budování značky online formou. Toto zadání umožnilo vytvořit širokou nabídku možných nástrojů, pomocí kterých se dá dojít k požadovanému cíli. "Zpracování nové a profesionální webové prezentace je pro nás nutností již delší dobu. Současná verze je vývojově zastaralá a neposkytuje dnes obvyklý komfort po všech stránkách nejen našim zákazníkům, ale je i velmi komplikovaná pro správu a aktualizaci. Výběrové řízení probíhalo delší dobu v několika fázích, důvodem byl zejména důraz na výběr kvalitního, spolehlivého a proaktivního partnera, díky kterému se online komunikace naši společnosti v České a Slovenské republice posune mnohem dále", uvedl Michal Rybář, Internet Marketing Specialist společnsti Makro Cash&Carry.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři