Češi uspěli s filmem pro Philips
Film vznikl v produkci začínající české společnosti AJP Production. Projekt Parallel Lines organizuje společně Philips a Ridley Scott Asociation, Philips pomocí vzniklých krátkých filmů propaguje nové širokoúhlé 21:9 televize, spot The Gift si už odnesl zlatého lva z Cannes Lions. Zadáním, které plnili čeští soutěžící, bylo na předem daný dialog vytvořit krátký film do 3 minut. Odborná porota vybrala z bezmála 350 účastníků z celého světa TOP 10. Internetoví diváci mají nyní možnost zvolit pět nejlepších, z kterých pak sám Ridley Scott vybere celkového vítěze. Divácké hlasování běží do 5. září. Na Youtube.com/philipscinema v záložce Gallery je i film The Deal. Zeleným palcem můžete film poslat dále, započítává se vždy jeden hlas z jedné IP adresy denně.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz