Týdeník Naše adresa asi končí
Šéfredaktor Petr Šabata se v neděli večer nechtěl k celé záležitosti vyjadřovat. Mediální projekt lokálního zpravodajství Naše adresa převzal v pátek podnikatel Richard Benýšek, když od skupiny PPF koupil společnost PPF Media.
Naše adresa začala vycházet vloni v červnu ve čtyřech pilotních mutacích v okresech Kroměříž, Olomouc, Teplice a Ústí nad Labem. Investor, jímž byla skupina PPF, chtěl spustit podobné redakce ve všech okresech Česka a v desítkách míst během letošního roku najal další zaměstnance. V nových okresech měl týdeník propojený s webem fungovat od září.
Pilotní projekt nenaplnil parametry komerční návratnosti, uvedl minulý v pátek k prodeji firmy mluvčí skupiny PPF Alexej Bechtin. Podle Hospodářských novin PPF do projektu investovala minimálně 200 milionů korun. Předsedou představenstva PPF Media je Evžen Hart, který byl zároveň zodpovědný za projekt Naše adresa.
Benýšek je většinovým vlastníkem skupiny OIN a do této skupiny firmu PPF Media začlení. "Ve společnosti dojde ke změně ve statutárních orgánech a rovněž ke změně názvu. V tuto chvíli probíhá intenzivní hodnocení aktiv a aktivit PPF Media," řekl Benýškův mediální zástupce Oldřich Babický. Předesdou představensDo skupiny OIN patří například Krátký film Praha.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři