Kajínek míří do Ruska a Německa
Po rekordním otevíracím víkendu, kdy během čtyř dnů přišlo do sálů kin 119 182 diváků, zaznamenal film stálý zájem lidí i v následujících dnech. První psychologickou hranici návštěvnosti – 250 000 diváků - zdolal Kajínek hned během druhého víkendu, tedy po 9 dnech v kinech, a hranice 350 000 návštěvníků kin dosáhl po dvou týdnech promítání.
"Říkali jsme, že více jak 500 000 diváků bude velký úspěch, to byla naše hranice, ve kterou jsme doufali. To, že jí dosáhneme za tři týdny a diváci budou na film stále chodit, to zcela přesahuje naše představy. Naše pocity se nedají popsat a všem divákům děkujeme," řekl jeden z producentů Igor Konyukov.
Sám Jiří Kajínek viděl film Kajínek jako divák 335 007. "Některé věci mohou vypadat přitažené za vlasy, ale skutečnost byla ale ještě horší než ve filmu," řekl bezprostředně po unikátní filmové projekci v přísně střežené věznici v Karviné.
"Zástupci společnosti, která práva koupila, byli na premiéře a film se jim prostě líbil a věří, že si Kajínek své místo v německy mluvících zemích najde,“ řekl Igor Konyukov. "Tento týden jedu do Moskvy na první část jednání o prodeji filmu do ruské distribuce a během dohledné doby plánujeme v Moskvě oficiální projekci pro naše případné partnery," prozradil další plány. Velkou prezentaci filmu plánují producenti na jednu z nejdůležitějších akcí filmového trhu Američan Film Market, který proběhne v listopadu v Los Angeles.
.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři