Provozovatel sítě autobazarů dnes označil svou zimní sezónu za velmi silnou z pohledu prodejů, když v prvním čtvrtletí 2012 zaznamenal meziroční nárůst o 10,2 % na 12 175 prodaných vozů. Z pohledu celého čtvrtletí byly výsledky za 1Q 2012 podle vyjádření společnosti nejsilnějšími čtvrtletními prodejními výsledky skupiny od třetího čtvrtletí 2008.
„Největší podíl na růstu prodejů skupiny AAA AUTO za první čtvrtletí 2012 měly prodeje za březen, kdy společnost prodala 4 695 vozů (meziročně + 12 %), což byl nejsilnější měsíční prodejní výsledek od srpna 2008,“ oznámil provozovatel autobazarů v tiskové zprávě. Dodala, že prodeje skupiny za první 1Q12 naznačují, že letošní zimní sezóna byla pro společnost ještě silnější, přestože prodejní výsledky skupiny minulou zimu lámaly její růstové rekordy.
Hlavním růstovým motorem byla opět Česká republika, kde skupina navýšila meziročně své prodeje o 10,2 % na 8 846 vozů, zatímco prodeje na Slovensku zůstaly ve srovnání s minulým rokem více méně na stejné úrovni s 2 981 vozy. Tržní statistiky importů ojetých vozů do České republiky navíc podle firmy ukazují, že skupina svou prodejní výkonností překonávala v České republice trh.
V Rusku prodala skupina v prvním čtvrtletí celkem 348 vozů. Dynamika prodejů v Rusku, kde společnost otevřela svou první pobočku minulý rok v září, přitom postupně rostla – v lednu bylo prodáno 80 vozů, v únoru 100 a v březnu to bylo již 168 vozů. Společnost plánuje, že její první ruská pobočka dosáhne bodu zvratu na úrovni čistého zisku v polovině letošního roku.
Skupina dále uvedla, že plánuje otevřít nové autocentrum v Liberci (ČR) příští týden, další by pak mělo následovat v Karlových Varech (ČR) v průběhu druhého čtvrtletí. Záměrem společnosti je v roce 2012 otevřít celkem až šest nových autocenter, z toho čtyři v České republice a dvě na Slovensku.
(Zdroj: AAA Auto)