Není šampon jako šampon
Výrobce šamponu Summer's Eve si dovolil inzerovat, že "kariérní úspěch pro ženu začíná u každodenní hygieny", k čemuž nejlépe dopomůže šampon řečené značky. Feministé zmíněný televizní spot příkře zkritizovali; firma zareagovala kajícnou omluvou. "Chtěla bych se omluvit všem, které tato reklama urazila. Chceme, abyste věděli, že děláme všechno, abychom ji stáhli z oběhu," řekla mluvčí přes marketing Angela Bryantová.
Jestliže Summer's Eve notu společenské přijatelnosti zjevně minula, značka Tresemme kosmetické firmy Alberto-Culver a její reklamní agentura Mullen ji naopak trefili přesně. Alberto-Culver prodává své organické výrobky sloganem "profesionální a dostupné", což je ve chvíli, kdy americká ekonomika po krizi stále pokulhává, to pravé ořechové. Tresemme tak v létě získala 0,5 procenta tří a půlmiliardového trhu se šampony a podobnými produkty a přiblížila se značkám velkých korporací Unilever a Procter & Gamble.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz