Má žokej právo na peníze?
Možností je asi stejně jako názorů, nejvíce se bojuje o čtyři – žokejové tvrdí, že si reklamu na své kalhoty najdou sami, takže jim patří peníze. Komise naopak tvrdí, že reklama do dostihového sportu vůbec nepatří, a majitelé jsou zase přesvědčeni o tom, že žokej sedí na jejich koni a bez něj by se dostihu neúčastnil, takže peníze patří jim. Poslední názor pak odmítá reklamy vůbec, protože nechce z dresů udělat výkladní skříň, jako je tomu třeba u automobilových závodníků.
Na straně žokejů je rozhodnutí soudce Heyburna, který před několika lety rozhodl, že reklama na jejich dresu odpovídá ústavou chráněné svobodě slova. Komise se obává toho, že si žokejové domluví reklamu firem, které budou přímými konkurenty společností sponzorujících dotyčný dostih. Snaha o kompromis přináší neohrabanou nutnost přiznat veškeré finanční podmínky písemně a před každým dostihem zvlášť, což s sebou navíc nese nepříjemnou možnost, při které se tyto smlouvy stanou veřejným majetkem.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz