Příliš hlasité chipsy
Americký výrobce potravin Frito-Lay přišel se záslužnou myšlenkou prodávat smažené bramborové lupínky SunChips v obalu z materiálu, jenž se na rozdíl od běžného plastového obalu umí rozložit přírodním postupem. Výrobce nicméně nepočítal s rámusem, který sáček z kompostovatelného materiálu vydává – ani s bouřlivě nesouhlasnou reakcí, jakou mezi spotřebiteli vyvolá. Nový ekologický hit získal minimálně 40 tisíc odpůrců – právě tolik má na Facebooku skupina s názvem „Promiňte, neslyším kvůli těm zatraceným brambůrkům!“ Její členové se předhánějí v hrůznosti historek o tom, jak jim nepatřičně hlasitý pytlík zkomplikoval život.
Firma Frito-Lay zareagovala prohlášením, že se vynasnaží přijít na trh s tiššími chipsy. Moderní branding zkrátka není legrace a společnost PepsiCo, majitel Frito-Lay, o tom ví své: letos ji nespokojenci na Twitteru přiměli stáhnout nový design ovocných džusů Tropicana.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři